Kayıtlar

Mayıs, 2013 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Kesedihan PRU 13

Melayu Cina India. Bersatu 1998 - mana cina? 2013 - Melayu cina india bersatu. Allahuakhbar. Dia pejuang, dia pemimpin Dia berdosa? Kebumikan ibu tercinta dari penjara Salahkah ibu mengandungkan mu nak? Apa dosa mu sehingga sehina ini kamu dipijak? Allahuakhbar.. Mata tertutup jika Allah swt tidak mahu membukakannya Hati terkunci jika kunci masih tidak terlerai Tangan berpeluk tubuh Mulut memuncung Tidak mahu berganjak Smpai bila? Tak terlihatkah lg? Kesedihan, demi kesedihan Tak mampu dibendung lg Kesayuan, dalam kesyahduan Siapa pun tak peduli Tapi Allah maha mengetahui Lebih memahami Ini suratan Dia! Biarlah Dia yg tentukan... Wallahualam... Allahuakhbar http://www.youtube.com/watch?v=IwNQggvyec4 -- Regards, Siti Fatimah Khairiah M Amin

Survey SMOKU

https://docs.google.com/forms/d/1jhUdBrgK6VTirMCQLNgXt0z0d3GV64cB17nyz1OlDaU/viewform -- Regards, Siti Fatimah Khairiah M Amin

STOP! If u r one of the FROG IN A BOILING POT..

Simple. Just click on X button on your browser. I can't force u enough to handle with the truth but Allah s.w.t...  U shud just think of urself insted of ur nation.. Basically, ignorance if ur best pall... :D ALLAHUROBBI... ALLAHUAKHBAR!!!  PRESS STATEMENT FOR RELEASE 6 MAY 2013 The recently concluded 13th General Election was marred with unprecedented electoral fraud. Dato' Seri Najib Tun Razak and the Election Commission have chosen to ignore the wishes of the rakyat at their own peril despite their earlier pronouncements towards free and fair elections. This was despite massive popular support for the cause of clean and fair election. Pakatan Rakyat won the popular vote by a large margin (50.3%, compared to BN's 46.8%) confirming the mandate given to us. We won the election . This outcome also highlights that electoral fraud is the only way that BN and Dato' Seri Najib Tun Razak can claim victory in the 13th General Election.  Therefore, the

Down Time.

Aku tak sihat. Start dr ahad lepas. Sakit kepala tetibe. Siyes tetibe je. Sblm tu ok je. Takde apa. Dh le senin tu kena pi Kelantan. Pegi pg balik mlm. Gilos.... And then sakit tu mmg takberkurangan. Tapi makan, tdo semua Alhamdulillah ok.Cuma tdo tu mmg tak lena sgt la kot, sbb bila time dia menarik2 tu aku akan terjaga. Hohhoo.. Then selasa tu, En. Shahrun yg baik hati telah bwk aku pi klinik. Hohohoho...... Ps jmpa doktor, doktor check Tekanan Darah aku rendah. 100/60. Rendah ke tu? I dun know. Tp aku penah pi check sblm ni, normal tekanan aku. Masa aku anak dara mmg tekanan drh aku rendah. Tp sejak beranak pinak ni dia naik ke normal la kot... I dun know. Pstu doktor ckp aku kurang mkn. HAHAHAHAH...Gelak side line je kt doktor. Siyesli. Aku tak pernah kurang mkn kot. Alhamdulillah. Terlebih mkn smpai tahap membimbangkan adalah. Hahahah.... Pstu bila mkn ubat mlm rabu tu. Aku skip mkn ubat tahan sakit n ubat demam. Ubat pening je aku mkn. Sbb mmg gua pening. Ada skali ubat tahan mun