Kayıtlar

Nisan, 2016 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Puisi Hari ini : I will grow old

Saya takkan sama macam harini Saya takkan sama macam 17 tahun yang lepas masa mula-mula jejakkan kaki di Menara Gading Saya takkan sama macam tahun 2001 atau 2002 saat mula-mula jumpa dan berkenalan Bercakap-cakap Macam mana saya suka cara awak kawal perbualan masa pertemuan tu Dekat NZ Macam mana lepas-lepas tu kita bertemu lagi Mata bertentang mata, tapi awak banyak diam, saya pun tak tahu apa nak cakap Tak lama tu, 2003, ramai-ramai kat Pangkor, awak ajak saya ke satu sudut di tepi laut Jauh dari kawan-kawan lain Tapi awak diam je, saya pun diam Saya tak tahu awak suka saya, nampak macam suka tapi tak cakap pun Tapi saya tahu saya suka awak, nampak pun memang macam saya suka awak Awak ubati hati saya yang luka, dan terbiar Masa tu seronok sangat kan. Zaman muda remaja orang kata Akhirnya sekitar hujung tahun 2005 (Disember masa tu) baharulah kita buat keputusan untuk berkahwin Alhamdulilah, keluarga kita kedua-dua positif Akhirnya awak kenal keluarga saya macam mana Akhirnya saya ta