Autum In My Heart

Layan balik. Cerita yang buat aku berfikir fikir fikir fikir..

Ada 5 watak utama. 3 pompuan 2 lelaki. Eventually one girl has to go. If not, panjang citer la kan.

Kat situ dh nampak. Lelaki yg berpotensi buat suami dgn lelaki yang potensi cukop sampai jd pakwe je. Tp lelaki yg jd pakwe tu. Eventually mature jgk ok la nk buat laki jgk. Boleh kemas dapo and basuh pggn. Maklomlah, awek dia sakit. Leukimia lak tu takleh wt keja berat. 

TP yg potensi jd SUAMI tu mmg best lah. Ko mampu, ko cinta pompuan tu. Tp sbb pompuan tu tak cinte kt ko. Ko sanggup buat apa sj supaya pompuan tu dpt balik kt org yg dicintai. Huhuhu. Cedey2...

Last2. Pompuan yg jd rebutan tu. Mati jgk sebab leukimia. Adehh sadis.

So mcm dh ngam la. Laki pakwe ngn pompuan A. Laki suami ngn pompuan B, which is adik kepada laki pakwe. Related bersimpang siur. Pening tp takdelah bosan. huhuhu.

Tapi nanti panjang cerita pulak. So nak taknak. Laki pakwe has to go.

He wants to keep his promises. Yg ni aku konpius. Pompuan leukimia tu soh dia hidup. Tp dia pi slumber biar diri kena langgar lori. So mati..

Yela. Kalau tak mati nnti cmne nk temukan dia balik ngn pompuan A. Susah jgk nk buat citer balik. 

Last2 dia mati. So dpt bertemu balik ngn pompuan leukimia.

Laki suami ngn pompuan B, tergantung di situ. Yg pasti Won Bin yg blakon jd laki suami, kawin org lain. Br last year dpt anak. Sumber wikipedia. Pedia pa btoi. Huhuhu

Apa apa pun mmg best legend lah citer ni.. Uhuhuhuu....

Ok bai.

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor

Save Me

Dos Pertama: Program Pemberian Vaksin - Astra Zeneca - PWTC KL