Makanan

Dh lama tak menulis.

Asek lah meroyan kt fb.

Harini nk tulis kt sini. Tp tak la panjang sgt kot...

Aku kan jenis tak pemilih sgt kalau nk mkn tu. 

Alhamdulillah, asalkan benda tu halal, jarang nk was was sgt. Aku mkn.

Boleh kira dgn jari benda yg aku tak mampu accept utk mkn.

First of all, serangga2 yg kononnya rasa mcm udang, esp belalang hijau. errrkkkk. Sorry. Nak cuba pun mak taknak k. Tolong jangan paksa mak. Mak rela makan meggi. Huhuhhuhu.

Kedua, benda pelik2, selain ayam, daging ikan. Mcm daging arnab ke, daging rusa ke (aku pernah mkn kot. tp mcm. cukoplah, takmo try lg, even aku takleh nk intrepret. ok ke tak ok makanan ni).. landak ke. Kerbau pun. Br ckp ini daging kerbau kembang dh tekak aku. Huhuhu. Mcm arnab n rusa tu, sbb aku rasa depa tu comel, lebih sesuai jd binatang peliharaan. Walaupun, aku bukan jenis memelihara binatang huhuhhu...

Ketiga, mcm udang kering, ikan bilis, yg kita buat masak sayur, dh tu dia jd mcm lembik2. Masih berupa ikan bilis, tetapi lembik. No no no. Plis, aku tak mampu. Sambal ikan bilis pn, bila aku jmpa ikan bilis tu lembik. Aku tak mkn. Tp boleh lg la if no choice kan. Karang tak cukop protein plak. Hahaha. Sempat lagi memikir psl protein bagai. Huhuhhuhu. 

Kalau aku dh kenyang sgt. Plis jgn paksa mak makan lg. Mak dh kenyang ok. Huhuuu

Ok tu je nk merepek. 

Tros takde idea. Hihihihi.

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor

Save Me

Dos Pertama: Program Pemberian Vaksin - Astra Zeneca - PWTC KL