Kesilapan

Manusia biasa mana boleh lari dari kesilapan. Benda tu kan lumrah yang tak boleh dielakkan dan tidak disengajakan.

Yang masalah, bila manusia lain tak boleh terima kesilapan orang lain.

Contoh nya Siti Nurhaliza menyanyi ke laut. Adalah sebab-sebab nya tu. Dia kan manusia. Cepat je ada yang kutuk. Down kan orang tu. Entah apa punya attitude entah. Kutuk sana. Kutuk sini.

Tak payah carilah kesilapan orang. Mesti akan ada! Sebab dalam dunia ni, tak ada sesiapa pun yang perfect. Kadang-kadang dah habis elak pun, ada juga. Tak boleh elak. Boleh lebih berhati-hati je. 

Kadang tu hampa, sebab dah berhati-hati tapi jadi juga.

Terlebih hampa, sebab semua prevention, precaution dah buat, tapi jadi juga.

Mana nak tau. Kalau benda dah nak jadi.

Haih!

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor

Save Me

Dos Pertama: Program Pemberian Vaksin - Astra Zeneca - PWTC KL