warkah untukku hakim


Aku pernah terdengar lagu ni lelaki yang nyanyi. Tapi aku tak tau sapa. Masa tu tajuk lagu pun tak tau. So harini dah tau, rupanya akim yang nyanyi. Allahuakhbar, memang kena ngan suara dia. Mula-mula aku dengar tu lagi mendayu2. Macam lagu lamunanku tu. Aris Ariwatan eh? Ahahaha. Kenangan sungguh lagu tu. Tapi masa lamunanku tu takde kenangan la kan ngan sesapa, sebab belum pandai bercinta. Ahahaha. Lawakkk...


Lagu ni mendalam sangat erti katanya, tu aku macam suka. Dia macam terperangkap dalam cinta ngan seseorang yang tak cintakan dia, ke macam taknak dgr ckp dia ke, tapi orang tu pun sebenarnya cintakan dia. Tapi macam tak sebulu la ngan dia kot? Lebih kuranglah.

Sama macam situasi Stacey ngn Akim. Bukan Stacey takmo dgr ckp Akim, tapi masa tu kan diorg tak sama agama. Lepas tu pulak, masing-masing, carrier wise tengah busy meletop2 sangat. Serius, sejak diorg kawin, Stacey mengandung, plus dah bersalin ni, Rindu jugak dengan beliau. Lagu baru dia tak pernah tak wow aku. Huhuhuhu. Tapi family comes first right. Clap clap clap...

Akhirnya diorg disatukan, dan masa nak satukan tu memang Akim, suruh Stacey mencari Allah. Huhuhu. Touchingkan... 

Semoga kekal hingga ke jannah keduanya.

Good song. Keep it up both of you!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor

Save Me

Dos Pertama: Program Pemberian Vaksin - Astra Zeneca - PWTC KL